Returnări și rambursări
Dacă produsul comandat nu corespunde prezentării sau prezintă defecte de fabricație, aveți posibilitatea să solicitați înlocuirea sau returnarea contravalorii acestuia în termen de 30 de zile de la primirea sa.
Conform articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a produselor/ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail, verbal sau completând formularul de retur.
Banii vor fi returnați în termen de maximum 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare în contul bancar indicat de către client în formularul de returnare. În cazul în care achiziția a fost efectuată în rate folosind unul dintre cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea se va face exclusiv pe cardul utilizat pentru achiziția în rate a produselor.
Pentru returnarea produselor, este important să aveți în vedere că:
• Produsele trebuie returnate în starea de produs nou, nefolosite, însoțite de toate accesoriile și documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție).
• Asigurați-vă că produsele sunt bine ambalate și protejate pentru transport, pentru a evita deteriorările în timpul returnării și eventualele taxe suplimentare aplicabile în acest sens.
• În cazul în care produsul returnat prezintă următoarele aspecte: deteriorări, pete, urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, murdărie sau feroneria lipsește, acesta nu va putea fi considerat un produs nou și nu poate fi revândut ca atare. În astfel de situații, vă informăm că se va aplica o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. Această taxă are rolul de a compensa pierderile suferite și costurile asociate recondiționării sau reevaluării produsului.
Nu se pot returna produsele ale căror defecte sunt constatate după expirarea termenului de returnare indicat în pagina de prezentare a produsului. În astfel de situații, remedierea defectelor semnalate va fi gestionată conform termenilor și condițiilor specificate în certificatul de garanție al produsului.
Vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre la secțiunea dedicată politicii de retur, verificarea produselor și returul produselor cu defect.
Responsabilitatea pentru păstrarea integrității produselor pe durata transportului produselor returnate revine în exclusivitate dvs.
Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către dvs. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!