• 0747 202 405
  • office@arreda.ro

Meniu cu informatii de contact

  • Banchete
  • Canapele
  • Console
  • Corpuri si rafturi
  • Fotolii
  • Masute
  • Mese
  • Scaune de dining
  • Scaune si mese bar
  • Tabureti
Inapoi
Banchete
Banchete
Vezi tot
  • Banchete cu spatar
arreda.ro
  • Produse
  • Despre Noi
  • Contact
  • Outlet
cont

Contul meu

    Urmariti comenzile, comandati mai repede si primiti recomandari personalizate

    Autentificare
    Nu ai cont creat ? Cont Nou
Lista de favorite

Wishlist

  • Cosul de cumparaturi este gol

    Pentru a putea comanda trebuie sa adaugi produsele in cos.

    Inapoi la magazin
  • Banchete
    • Banchete cu spatar
    • Banchete

      vezi toate produsele
  • Canapele
  • Console
  • Corpuri si rafturi
  • Fotolii
  • Masute
  • Mese
  • Scaune de dining
  • Scaune si mese bar
  • Tabureti
  1. Pagina start
  2. Returnări și rambursări

Returnări și rambursări

Dacă produsul comandat nu corespunde prezentării sau prezintă defecte de fabricație, aveți posibilitatea să solicitați înlocuirea sau returnarea contravalorii acestuia în termen de 30 de zile de la primirea sa.

Conform articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a produselor/ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail, verbal sau completând formularul de retur.

Banii vor fi returnați în termen de maximum 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare în contul bancar indicat de către client în formularul de returnare. În cazul în care achiziția a fost efectuată în rate folosind unul dintre cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea se va face exclusiv pe cardul utilizat pentru achiziția în rate a produselor.

Pentru returnarea produselor, este important să aveți în vedere că:

    •    Produsele trebuie returnate în starea de produs nou, nefolosite, însoțite de toate accesoriile și documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție).

    •    Asigurați-vă că produsele sunt bine ambalate și protejate pentru transport, pentru a evita deteriorările în timpul returnării și eventualele taxe suplimentare aplicabile în acest sens.

    •    În cazul în care produsul returnat prezintă următoarele aspecte: deteriorări, pete, urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, murdărie sau feroneria lipsește, acesta nu va putea fi considerat un produs nou și nu poate fi revândut ca atare. În astfel de situații, vă informăm că se va aplica o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. Această taxă are rolul de a compensa pierderile suferite și costurile asociate recondiționării sau reevaluării produsului.

Nu se pot returna produsele ale căror defecte sunt constatate după expirarea termenului de returnare indicat în pagina de prezentare a produsului. În astfel de situații, remedierea defectelor semnalate va fi gestionată conform termenilor și condițiilor specificate în certificatul de garanție al produsului.

Vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre la secțiunea dedicată politicii de retur, verificarea produselor și returul produselor cu defect.

Responsabilitatea pentru păstrarea integrității produselor pe durata transportului produselor returnate revine în exclusivitate dvs.

Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către dvs. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

Aboneaza-te la newsletter

Fii primul care afla ultimele oferte exclusive și ultima actualizare de produse.

Despre noi

La ARREDA, suntem dedicați furnizării mobilierului de cea mai înaltă calitate, atât pentru locuințe, cât și pentru industria HORECA și alte proiecte comerciale. Fiecare piesă pe care o producem sau o selectăm de la parteneri reprezintă angajamentul nostru ferm de a îmbunătăți spațiile și experiențele clienților noștri prin design, confort și funcționalitate.

Cu o moștenire bogată în inovație și un simț estetic rafinat, ARREDA este mai mult decât un simplu furnizor de mobilă - suntem curatori ai stilului de viață. Citeste mai mult

arreda.ro

Telefon: 0747 202 405

email: office@arreda.ro

Informatii

Informatii

  • Sustenabilitate
  • Contact
  • Despre noi
  • HoReCa
  • Formular cerere oferta

Despre noi

Informatii client

  • Ghidul procesului de achizitie
  • Livrarea produselor
  • Modalitati de plata
  • Mobila la comanda

Ajutor

Ajutor

  • Termeni si conditii
  • Politica de confidentialitate
  • Politica Cookies
  • Formular de retur
  • Returnări și rambursări

© 2025 ARREDA.ro

Toate preturile sunt exprimate in lei si includ tva. Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil. Webdeisgn by WEBNAME